Draghund - Canicross

Träningsdag Canicross med fokus på Dig och din Draghund 18 Augusti.

Dragsektionen på Österåkers Brukshundklubb bjuder in till en träningsdag i Canicross den 18 augusti kl 9 – 16.

På förmiddagen kommer det att vara fokus på löparen med träningsupplägg och löpskolning för förare och på eftermiddagen kommer det att vara fokus på draghunden och träningsupplägg.

Genom Riksidrottsförbundet har vi Andreas Carlsson på plats som kommer att hålla i träningen på förmiddagen och genom Draghundsportförbundet har vi tränare Sandra Vargbom och Linda Lindberg som kommer att hålla i passet efter lunch med Draghund.

Vi kommer att vara i Österåkers Brukshundsklubbs klubbstuga. Ta med träningskläder, dragutrustning och vatten till dig och din hund, det finns inget rinnande vatten på klubben.

Anmälningsavgift inklusive lunch och fika;  500 sek.

Anmäl dig genom att betala in anmälningsavgiften till Österåkers Brukshundklubb på BG 5283-0239 eller Swish 123 399 61 13 samt fylla i formuläret nedan, glöm inte att meddela dina mat-preferenser i meddelanderutan. .